سخت‎ترين رقابت تاريخ براي جام‎ملت‎ها
تبلیغات
تبلیغات
جای تبلیغ شما خالیست . . .
نوشته شده توسط : محمد حسین
به گزارش "ورزش سه"، کی‌روش در این فهرست اولیه که بدون حضور لژیونرها خواهد بود، از بازیکنان شاغل در لیگ ایران گروهی را که از زمان جام‌جهانی به بعد با آنها تجربیات خوشایندی داشته را فرامی خواند و با غربال کردن آنها و اضافه کردن چند لژیونر 23 بازیکن را به استرالیا خواهد برد.

عدد 19، که 3 دروازه‌بان نیز در این جمع حضور دارند، نشان از این دارد که کی‌روش برای اردوی بعد کار را کاملا فشرده تر دنبال خواهد کرد و تنها کسانی به این اردو دعوت می‌ شوند که در شایستگی های فنی شان تردید کمتری وجود دارد.

"ورزش سه" در این مطلب پیرامون لیست 19 نفره گمانه زنی می‌ کند. با مرور بازیکنان به چشم خواهید دید که چه رقابت سختی در انتظار برگزیدگان لیگ برای حضور در جام ملت های آسیاست.

دروازه‌بان‎ها:
علیرضا بیرانوند، سوشا مکانی، محسن فروزان و رحمان احمدی دروازه‌بان هایی هستند که شانس حضور در اردوی تیم‌ملی را دارند. با توجه به اینکه علیرضا حقیقی در جام ملت های آسیا شماره یک تیم‌ملی خواهد بود و کی‌روش باید دانیال داوری را هم مدنظر داشته باشد، رقابت برای دو پیراهن شماره 12 و 22 در بالاترین حد ممکن قرار دارد. با توجه به درخشش بیرانوند در بازی های اخیر، او ممکن است یکی از نفرات دعوت شده باشد. از بین گلرهای استقلال و پرسپولیس هم در نهایت یک نفر یا هر دو خط خواهند خورد اما ممکن است هر دو در اردوی اول حضور داشته باشند. نکته مهم دیگر هم حضور رحمان احمدی است که مشخص نیست کی‌روش بعداز حضور ثابت او در سپاهان وی را به تیم‌ملی برمی گرداند یا نه؟

خط دفاعی:
امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، امین حاج محمدی، حبیب گردانی، وریا غفوری، محمدرضا خانزاده و احسان حاج‌صفی شانس‎دارترین مدافعان لیگ برای حضور در اردوی بعدی تیم‌ملی هستند. استخوان بندی این پست در جام ملت های آسیا شامل بازیکنان لژیونر خواهد بود و پژمان منتظری، سیدجلال حسینی و احتمالا مهرداد پولادی در ترکیب ثابت تیم‌ملی قرار می‌ گیرند و اگر امیرحسین صادقی به آمادگی برسد، او هم در پست دفاع وسط به میدان خواهد رفت. برای پست دفاع رقابت چندان فشرده و عجیب و غریب نیست چون فوتبال ایران در این منطقه فقیر است.

هافبک ها:
مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، خسرو حیدری، محمد نوری، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی و قاسم حدادی فر به اضافه احمد عبدالله زاده در اردوی های قبل به تیم‌ملی دعوت شده اند. در این پست جواد نکونام و مسعود شجاعی در لیگ های خارج از ایران بازی می‌ کنند و طبعا حضورشان در تیم‌ملی قطعی است. رضا حقیقی در صورت رفع مصدومیت می‌ تواند یک گزینه برای تیم‌ملی باشد. بختیار رحمانی هم می‌ توانست در جام ملت ها برای تیم‌ملی بازی کند که در حال حاضر فاقد این شانس است.

مهاجمان:
سجاد شهباززاده، مسعود حسن زاده، مهدی شریفی و مهدی طارمی می‌ توانند در این فهرست حضور داشته باشند. البته توجه داشته باشید که بیشتر مهاجم های تیم‌ملی خارج از ایران بازی می‌ کنند. اشکان دژاگه، کریم انصاری‌فرد، رضا قوچان نژاد، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش که حضور این افراد به نوعی شانس گزینه های داخلی را برای انتخاب به حداقل می‌ رساند.

از بازیکنانی که در جام‌جهانی ایران را همراهی کرده اند، حسین ماهینی قطعا از جمع نفرات تیم‌ملی کنار رفته و دانیال داوری هم شانس چندانی برای حضور در تیم‌ملی ندارد. مهرداد بیت آشور نیز به نظر در جمع بازیکنان تیم‌ملی نخواهد بود. احمد آل‌نعمه هم با توجه به شرایط شانس زیادی برای حضور در تیم‌ملی ندارد.

به نظر نمی‌رسد فهرست کی‌روش از این نفرات خارج باشد. مگر آنکه پدیده ای در لیگ هست و از چشم ما دور مانده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار و تازه ها , اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار ورزشی , تازه ها , تازه های ورزشی , تیم ملی , جام ملت ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» يک انتصاب جديد در فدراسيون فوتبال
» فوتباليست محروم کره جنوبي خودکشي کرد
» جشن صدسالگي تاسيس باشگاه سانتوس
» آزادي يکي از ترسناک‌ترين ورزشگاه‌هاي آسياست
» پروين: پيش‌بيني قهرمان ليگ برتر سخت است
» 13 ارديبهشت بازي تدارکاتي ايران با موزامبيک
» خصوصي‌سازي سرخابي ها از سوي اتحاديه
» بهترين دروازه بان تيم ملي کويت درگذشت
» پنج عضو اي. اف . سي به تهران مي آيند
» رقابت هاي هفته پاياني ليگ دسته اول فوتبال
» کانتونا نامزد دريافت 5 جايزه شد
» کي‌روش و سعيدلو تماشاگران ويژه بسکتبال
» دومين تساوي دردومين ديدارتيم ملي فوتسال
» بحث​های پرچالش نمایندگان بر سر استیضاح رئیس​جمهور و ارجاع تخلفاتش به قوه قضاییه
» تصمیم اروپایی ها علیه ایران را بررسی کرد/۵ میلیارد دلار، سود ایران از تحریم خرید نفت درسه ماه
» صعود دوباره نرخها در بازار ارز و سکه+جدول قیمتها
» سقف وام مسکن سال ۹۱ ابلاغ شد
» وزیرنفت:ایران میعانات گازی خود را با قیمت کمتری می فروشد
» جزییات واریز سهمیه بنزین اردیبهشت
» بازي مرگ و زندگي براي استقلال درليگ قهرمانان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: