محمد غلامي: فردا سپاهاني مي‌شوم
تبلیغات
تبلیغات
جای تبلیغ شما خالیست . . .
نوشته شده توسط : محمد حسین

محمد غلامي در گفتگو با ايمنا پيرامون توافقش با مسئولان سپاهان اظهار داشت: با مسئولان سپاهان توافقاتي داشته‌ايم و قرار است فردا همه چيز قطعي شود و اگر مشکلي وجود نداشته باشد با تيم سپاهان قرارداد امضا کنم.
وي ادامه داد: سپاهان تيمي بوده که طي سال‌هاي گذشته همواره قهرمان ليگ برتر شده و در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نتايج خوبي کسب کرده است و همواره يکي از تيم‌هاي قدرتمند ايران به شمار مي‌رفته است و به نظر من آرزوي هر بازيکني است که در اين تيم بازي کند و اميدوارم فردا با اين تيم به توافق برسيم.
اين بازيکن تصريح کرد: تيم اصفهاني از سرمربي خوبي بهره مي‌برد و کرانچار مربي بزرگي است ضمن اينکه من تجربه کار کردن با مرزبان در استيل آذين را دارم و اميدوارم دوران خوبي در سپاهان داشته باشم.
وي در مورد رقابت با مهاجمان مطرح تيم سپاهان بيان داشت: مطمئن باشيد همانطور که در تيم ملي افشين قطبي از ميان اين همه مهاجم خودم را به همه نشان دادم، در سپاهان نيز توانايي خودم را به همه نشان مي‌دهم؛ من عاشق رقابت هستم و مي‌خواهم فوروارد اول سپاهان باشم و همه تلاشم را براي اين مسئله به کار مي‌گيرم.




:: موضوعات مرتبط: اخبار و تازه ها , اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار و تازه ها , اخبار ورزشی , فوتبال , محمد غلامی , سپاهان , قرار داد غلامی با سپاهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» يک انتصاب جديد در فدراسيون فوتبال
» فوتباليست محروم کره جنوبي خودکشي کرد
» جشن صدسالگي تاسيس باشگاه سانتوس
» آزادي يکي از ترسناک‌ترين ورزشگاه‌هاي آسياست
» پروين: پيش‌بيني قهرمان ليگ برتر سخت است
» 13 ارديبهشت بازي تدارکاتي ايران با موزامبيک
» خصوصي‌سازي سرخابي ها از سوي اتحاديه
» بهترين دروازه بان تيم ملي کويت درگذشت
» پنج عضو اي. اف . سي به تهران مي آيند
» رقابت هاي هفته پاياني ليگ دسته اول فوتبال
» کانتونا نامزد دريافت 5 جايزه شد
» کي‌روش و سعيدلو تماشاگران ويژه بسکتبال
» دومين تساوي دردومين ديدارتيم ملي فوتسال
» بحث​های پرچالش نمایندگان بر سر استیضاح رئیس​جمهور و ارجاع تخلفاتش به قوه قضاییه
» تصمیم اروپایی ها علیه ایران را بررسی کرد/۵ میلیارد دلار، سود ایران از تحریم خرید نفت درسه ماه
» صعود دوباره نرخها در بازار ارز و سکه+جدول قیمتها
» سقف وام مسکن سال ۹۱ ابلاغ شد
» وزیرنفت:ایران میعانات گازی خود را با قیمت کمتری می فروشد
» جزییات واریز سهمیه بنزین اردیبهشت
» بازي مرگ و زندگي براي استقلال درليگ قهرمانان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: